top of page

Кордон - до ІІ річниці Революції Гідності

22 листопада

18.00

Музей визвольних змагань, Лисенка 23а

У виставі є фрагменти інтерв'ю майданівця із Луцька Войчука Івана, за що щиро дякуємо:

"Мене Бог беріг три рази…В цій пробці чоловік 30 застрягло. І ці 30 чоловік не могли рухатись нікуди, от просто зажало, отак як ворота, представте собі. Тут попадали і один на одного. Це получилась пробка просто, завал. Найділь «завал на Інституцькій» в інтернеті 18 числа. І я заспокоївся, я оцінив, що тим гірше там. Я подивився, відкрив око – бачу щось через кров, бачу, все вроді би добре. Беркут штурманув, порозганяв, почали нас витягувати – тоже не можуть витягнути. Люди говорять: відкидайте тих перших, - і тих верхніх почали відкидати. Мене за руки-за ноги висунули, справа положили. ……І Беркут говорить, каже: вставай. В автозак хотіли засунути. Кажу: я не можу встати. - Чого? – Ребра поламані..."


Майбутні події
Останні новини
Archive
Search By Tags
Тегов пока нет.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page